Известие

Collapse
No announcement yet.

156 1.9Jtd - ще се вземаме

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от vodafon Покажи съобщение
    И като стане така във форума ще останат само модери и заблудени офци и ще има още един форум и т.н. нещо което се случи и с друг автоитал форум - така че нека си модераторстват
    ПП Егати отношението към евентуален колега и вече съфорумец ,некой май се е самозабравил!
    ...идеята ми беше съвсем друга,но явно нищо не си разбрал....така,че ако обичаш..

    Първоначално публикувано от milenjs Покажи съобщение
    Маслото е сменено, въздушния филтър е купен но нямаше време да го поставя, при тези коли явно всичко става с време, помахват се доста работи преди да достигнеш същноста на проблема. Явно обичат и искат да им се обръща повече внимание
    Сега я оставих в сервиз за смяна на ангренажа - комплект на SKF.
    Предполагам че и термостата ми е за смяна, държи под 80 гр., настъпах я яко по едно нанагорнище 5-6 км. и загря на 92-92 но след това по равното отново под 80. Попрочетох из форума и сигурно е термостат. Въпроса ми е защо има два вида и кой е моя - http://axm-auto.com/index2.php?brand...at=1&subcat=19
    ..доколкото виждам единия е с датчик,виж твоя като кой от двата е и го вземай.....но няма да е лошо да я закачиш на комп. и да се сравнят градусите....тия уреди имат навика да послъгват...
    156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
    147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
    159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от milenjs Покажи съобщение
      Маслото е сменено, въздушния филтър е купен но нямаше време да го поставя, при тези коли явно всичко става с време, помахват се доста работи преди да достигнеш същноста на проблема. Явно обичат и искат да им се обръща повече внимание
      Сега я оставих в сервиз за смяна на ангренажа - комплект на SKF.
      Предполагам че и термостата ми е за смяна, държи под 80 гр., настъпах я яко по едно нанагорнище 5-6 км. и загря на 92-92 но след това по равното отново под 80. Попрочетох из форума и сигурно е термостат. Въпроса ми е защо има два вида и кой е моя - http://axm-auto.com/index2.php?brand...at=1&subcat=19
      Няма никаква разлика.Просто в единият случай ги продават без датчика,а в другия са в комплект с него.Взимай едно Вернетче и си свиркай.Ако вземаш с датчик,гледай да е с трите крачета.Ако ти е по на делавера без датчика,развивай стария и го слагай него.
      Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

      Comment


      • #18
        Веднага за термостат го пратихте
        Нищо си и няма така са си алфите държат около 80гр.
        156 2.4JTD 136+ PS

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
          Няма никаква разлика.Просто в единият случай ги продават без датчика,а в другия са в комплект с него.Взимай едно Вернетче и си свиркай.Ако вземаш с датчик,гледай да е с трите крачета.Ако ти е по на делавера без датчика,развивай стария и го слагай него.
          Само да допълня колегата: 1. провери на диагностика да ли са 80градуса.
          2. Ако имаш малко повече парички си вземи БЕР термостат.
          3. И по-добре си сложи твоя датчик, че тези са малко...
          Alfa Romeo 156 2.4 JTD Distinctive 00' - EX
          Alfa Romeo 156 2.4 JTD M-Jet 20V Distinctive 04' - Now
          Toyota Avensis 1.6 D-4D Executive 15' - Now

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от milenjs Покажи съобщение
            Маслото е сменено, въздушния филтър е купен но нямаше време да го поставя, при тези коли явно всичко става с време, помахват се доста работи преди да достигнеш същноста на проблема. Явно обичат и искат да им се обръща повече внимание
            Сега я оставих в сервиз за смяна на ангренажа - комплект на SKF.
            Предполагам че и термостата ми е за смяна, държи под 80 гр., настъпах я яко по едно нанагорнище 5-6 км. и загря на 92-92 но след това по равното отново под 80. Попрочетох из форума и сигурно е термостат. Въпроса ми е защо има два вида и кой е моя - http://axm-auto.com/index2.php?brand...at=1&subcat=19
            Колега,виж клипчето в подписа ми как на пълна газ термостата полудява когато е развален.
            Смених го с Vernet и в момента е бетон на точно 90градуса,гледах го и със софтуер - при 90 на таблото,показва точно 90 и със софтуера.Изминаха вече 6 месеца и си работи безпроблемно(засега)
            Така,че сменяй термостата,а ако искаш източи и антифриза и смени и него,за да е ОК всичко по охлаждането.
            Успех!
            Alfa Romeo 147 1.6 TS 120hp 2001 red
            Suzuki IGNIS 1.3 VVT 93hp LPG 2005 grey
            http://www.family-sozopol.com/

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от me4o4ko Покажи съобщение
              Колега,виж клипчето в подписа ми как на пълна газ термостата полудява когато е развален.
              Смених го с Vernet и в момента е бетон на точно 90градуса,гледах го и със софтуер - при 90 на таблото,показва точно 90 и със софтуера.Изминаха вече 6 месеца и си работи безпроблемно(засега)
              Така,че сменяй термостата,а ако искаш източи и антифриза и смени и него,за да е ОК всичко по охлаждането.
              Успех!
              Колега, ти първо си бензин и второ на 147-та уреда усреднява т.е. показва си 90гр.
              sigpic
              Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
              156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
              147 JTDm 140-Малката манекенка
              GT- JTDm 150

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
                Колега, ти първо си бензин и второ на 147-та уреда усреднява т.е. показва си 90гр.
                Е какво като съм бензин?Нормалната работна температура при jtd не е ли 90 градуса.
                Alfa Romeo 147 1.6 TS 120hp 2001 red
                Suzuki IGNIS 1.3 VVT 93hp LPG 2005 grey
                http://www.family-sozopol.com/

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от me4o4ko Покажи съобщение
                  Е какво като съм бензин?Нормалната работна температура при jtd не е ли 90 градуса.
                  Ми на 78/82гр. започва да отваря.
                  sigpic
                  Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                  156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                  147 JTDm 140-Малката манекенка
                  GT- JTDm 150

                  Comment


                  • #24
                    ОК колеги, ще направя утре след като взема колата дали загрява маркуча между радиатора и термостата при студена още кола. Макар че според мен нормалния режим е да заковава температурата на едно място и да не мърда, на другите ми коли е така - стрелката на средата и не мърда.
                    Ако е болен наистина ще взема един Бер
                    Mitsubishi SpaceWagon 2.0 & Nisan Micra 1.0 § Alfa Romeo 156 1.9 JTD 105

                    Comment


                    • #25
                      Ремъците сменени - SKF 215 лв. с труда, решетката между фаровете за мъгла я залепих с черен силикон и съхне в момента.
                      Остана въздушния филтър, купил съм го но установих че и той не се сменя лесно, някой да каже как става лесно - маха се кутийката с релетата или ?
                      Mitsubishi SpaceWagon 2.0 & Nisan Micra 1.0 § Alfa Romeo 156 1.9 JTD 105

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от milenjs Покажи съобщение
                        ОК колеги, ще направя утре след като взема колата дали загрява маркуча между радиатора и термостата при студена още кола. Макар че според мен нормалния режим е да заковава температурата на едно място и да не мърда, на другите ми коли е така - стрелката на средата и не мърда.
                        Ако е болен наистина ще взема един Бер
                        Другите ти коли, са направени нарочно така, за да не притесняват водача тук при алфа няма такова нещо!
                        156 2.4JTD 136+ PS

                        Comment

                        Working...
                        X